Počet záznamov: 1
Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia
Názov Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia Preklad názvu Ktoré faktory ovplyvňujú etnocentrizmus spotrebiteľa? Prípad Slovenska Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument DOKBAT : 15th Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín. Pp. 208-216 online. - Zlín : Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics, 2019 ; DOKBAT Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-893-2 DOI 10.7441/dokbat.2019.020 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * výrobky domáce * etnocentrizmus spotrebiteľský * prieskum * vek * ženy * muži * príjmy * vzdelanie Anotácia Skúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu na vzorke 300 respondentov. Faktory, ktoré ovplyňujú spotrebiteľské správanie. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00118-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 549.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1