Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov online marketingu v podnikovej praxi

  1. Názov Využitie nástrojov online marketingu v podnikovej praxi : bakalárska práca
    Autorské údajeMartin Palko, školiteľ: Alexander Tarča
    Autor Palko Martin
    Ďalší autori Tarča Alexander (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra informačnej a jazykovej komunikácie
    Vydavateľské údajeKošice, 2020. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra913824

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.