Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov online marketingu v podnikovej praxi
Názov Využitie nástrojov online marketingu v podnikovej praxi : bakalárska práca Autorské údaje Martin Palko, školiteľ: Alexander Tarča Autor Palko Martin Ďalší autori Tarča Alexander (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra informačnej a jazykovej komunikácie Vydavateľské údaje Košice, 2020. - 46 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 913824
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1