Počet záznamov: 1
Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance
Názov Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance Preklad názvu Empirický prieskum manažmentu, orientovaného na zákazníka a jeho vplyv na výkonnosť podniku Autorské údaje Dagmar Lesáková, Róbert Rehák Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 68, č. 7 (2020), s. 714-736 online. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. ISSN 0013-3035 DOI 10.31577/ekoncas.2020.07.04 Poznámky VEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment * Slovensko * podnik priemyselný * zákazníci * výkonnosť podniku * sklad dát * integrácia Anotácia Vplyv rôznych typov stratégie manažmentu zákazníkov na výkon podniku v 195 podnikoch zo siedmich priemyslených odvetí na Slovensku. Vplyv statégie koncetrovanej na IT, na dátové sklady a na integráciu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00830-002, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-10
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 516.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1