Počet záznamov: 1
Official Site as a Tool of PR - Company Activities
Názov Official Site as a Tool of PR - Company Activities Preklad názvu Oficiálne stránky ako nástroj PR - činnosti spoločnosti Autorské údaje Igor V. Ponomarenko, Vitaly O. Dovgopiаt Autor Ponomarenko Igor V. Spoluautori Dovgopiаt Vitaly O. Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 11 (2019), pp. 123-128. - Kiev : National Academy of Management, 2019. ISSN 1993-6788 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu ukrajinčina Krajina vydania Ukrajina Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * turistika * internet * reklama * vzťahy s verejnosťou * marketing Anotácia Význam reklamy a public relations (PR) v oblasti cestovného ruchu je neoceniteľný. Zatiaľ čo cieľom reklamy je zvýšiť dopyt a predaj produktu cestovného ruchu, ktorý jednostranne ovplyvňuje cieľové publikum, PR - vzťahy s verejnosťou - sú založené na vzájomnej komunikácii s cieľovým publikom, sledujú dlhodobé ciele a vzťahy s verejnosťou poskytujú cestovným spoločnostiam správny obraz a snahu udržiavať pozitívny vzťah spoločnosti. Internet ako prostriedok predaja turistických produktov je na prvom mieste v modernej spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 11
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 144.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1