Počet záznamov: 1  

Accreditation Processess: How Much Can We Learn from Them

  1. SYS0269245
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083807.5
    035
      
    $a 211188 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201015d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Accreditation Processess: How Much Can We Learn from Them $h 14 $f Helena Šajgalíková
    330
      
    $a Stály nedostatok jasných kritérií, ktoré je potrebné nasledovať pri vytváraní jazykových programov, viedol k aplikácií rôznych stratégií. Popis a charakteristika akreditačných procesov. Popis systému UNIcert.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-1-5275-4667-7 $1 200 1 $a Languages and the Internationalisation of Higher Education $f editor: Dolores Gonzáles-Álvarez, Esperanza Rama-Martínez $v Pp. 246-263 online [1,17 AH] $1 210 $a Newcastle Upon Tyne $c Cambridge Scholars Publishing $d 2020 $1 215 $a [270] pp.
    541
    1-
    $a Akreditačné procesy: koľko sa z nich môžeme naučiť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001050 $a akreditácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063320 $a Šajgalíková $b Helena $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1952- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201015 $g AACR2
    830
      
    $a Pri registrácii autori upovedomení o možnej zmene kategórie pri formálnej kontrole CVTI.
    830
      
    $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia CVTI zo dňa 7.5.2021.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.