Počet záznamov: 1
Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv
Názov Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv Autorské údaje Erika Loučanová Autor Loučanová Erika Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 42 (2020), s. 56-61. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inovácie environmentálne * greenwashing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * práva spotrebiteľské Anotácia Anglický pojem „greenwashing“ znamená zavádzanie zákazníkov a verejnej mienky v oblasti firemných environmentálnych cieľov. Greenwashing môže nadobúdať tri formy zavádzania: confusing, fronting, posturing. Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv prostredníctvom modelu Kano. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 42
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 401.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1