Počet záznamov: 1
Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovných agentúrach
Názov Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovných agentúrach Preklad názvu New Trends in Marketing Communication of Travel Agencies Autorské údaje Erik Weiss, Roland Weiss, Jozef Zuzik Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). Pp. 28-35 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4805-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá agentúry cestovné * podnik ruchu cestovného * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * psychológia reklamy * stratégia inovačná * Slovensko * analýzy Anotácia Charakterizovanie základných pojmov marketingovej komunikácie a nových trendov v marketingovej komunikácii – product placement, guerilla marketing, mobilný marketing, event marketing a digitálny marketing. Analýza marketingovej komunikácie vo vybranej cestovnej agentúre a návrhy na jej zlepšenia. Analýza príležitostí a rizík (o – t analýza, opportunities – threats) a analýza silných a slabých stránok (s – w analýza, strenghts – weaknesses) cestovnej agentúry CK Plus. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00062-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 800 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1