Počet záznamov: 1
Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
Názov Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021 Preklad názvu Spotrebiteľské vnímanie regionálnych značiek v Česku v roku 2021 Autorské údaje Michal Stoklasa, Kateřina Matušínská Autor Stoklasa Michal Spoluautori Matušínská Kateřina Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 30, no. 1 (2022), s. 1-11. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048 DOI 10.46585/sp30011359 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * značky výrobkov * zákazníci * prieskum * Česko Anotácia Povedomie spotrebiteľov o regionálnej značke, ako sú vnímané regionálne značky, ich charakteristiky a výhody. Charakteristiky zákazníkov regionálnej značky. Dotazníkový prieskum na vzorke 1050 zákazníkov v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 286.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1