Počet záznamov: 1  

The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender

  1. Názov The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender
    Preklad názvuVplyv behaviorálnych účinkov na slovenského online zákazníka podľa pohlavia
    Autorské údajeMiroslava Skýpalová
    Autor Skýpalová Miroslava EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business : Conference Proceedings / Full Papers, 8-9 September 2022 Madrid, Spain. Pp. 148-154. - Ankara : BC Publishing, 2022 ; Kaya M. Veysel ; Chodnicka - Jaworska Patrycja ; 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business. ISBN 978-605-73146-3-5
    DOI 10.19275/RSEPCONFERENCES207
    Výstup z projektu VEGA 1/0239/19 Implikácie behaviorálnej ekonómie pre zefektívnenie fungovania súčasných ekonomík
    PoznámkyVEGA 1/0239/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTurecko
    Heslá správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup elektronický * ekonómia behaviorálna * rozhodovanie nákupné * muži * ženy * Slovensko
    AnotáciaNový pohľad na lepšie pochopenie správania online zákazníkov v Slovenskej republike s dôrazom na rod. Rodové rozdiely v online správaní spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00462-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF220.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.