Počet záznamov: 1
Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL
Názov Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL Súbežný názov Incident Management in a Slovak Company Based on the ITIL Framework Autorské údaje Jana Filanová Autor Filanová Jana EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Manažment informačných technológií. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bolek Vladimír ; Kokles Mojmír ; Šupšák Rastislav. ISBN 978-80-225-5000-0 Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
Poznámky VEGA 1/0388/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment * modely * procesy podnikové * internet * riadenie * riadenie projektové Anotácia ITIL obsahuje súbor osvedčených postupov a používa procesný model, ktorý zohľadňuje postupy, aktivátory procesov, riadenie procesov, vstupy do procesov, spúšťače a výstupy na vytvorenie podnikateľských procesov pre riadenie služieb. ITIL tiež predvádza vývojové diagramy procesov, ktoré slúžia ako šablóny na uplatňovanie princípov a procesov. V článku sú uvedené návrhy modelových postupov, ktoré zobrazujú tok správy incidentov a tok správy problémov v súlade s rámcami ITIL. Procesné modely zobrazujú priebeh servisných operácií pri riešení incidentov a problémov, ktoré sa vyskytnú v dôsledku drastického nárastu počtu používateľov a rozsahu pokrytia u slovenského poskytovateľa internetových služieb. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00718-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 314.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1