Počet záznamov: 1
Behavioural Research for Marketing
Názov Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook Autorské údaje Julian Adams Autor Adams Julian Vydavateľské údaje Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group , 2023. - 201 s. Vydanie 1st Edition ISBN 978-0-367-77133-1 (pbk) , 978-0-367-77131-7 (hbk) DOI 10.4324/9781003169932 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * správanie sociálne * správanie spotrebiteľa * osobnosť * motivácia * ekonómia behaviorálna Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 923194
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 923194 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1