Počet záznamov: 1
Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov
Názov Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov Preklad názvu Analysis of Experiences from the Pilot Implementation of Professional Development Courses for University Teachers Autorské údaje Jaromír Novák Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument Pedagogická orientace : vědecký časopis České pedagogické společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 178–203. - Brno : Česká pedagogická společnost. ISSN 1805-9511 DOI 10.5817/PedOr2022-3-178 Poznámky Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá pedagogika * vzdelávanie * rozvoj profesijný * kurzy * učitelia * školy vysoké * prieskum * Slovensko Anotácia Cieľom článku je zdôvodniť voľbu cieľov, obsahovej štruktúry a spôsobu pilotnej implementácie nových kurzov pre interných doktorandov a začínajúcich odborných asistentov na Ekonomickej univerzite v Bratislave a analyzovať ich vnímanie prvými účastníkmi kurzov z hľadiska zmysluplnosti a užitočnosti workshopovej časti týchto kurzov pre ich pedagogickú prax. Za účelom naplnenia druhého cieľa sme po pilotnej realizácii prvého semestra kurzov uskutočnili dotazníkový prieskum medzi ich účastníkmi s nadväzujúcimi cielenými rozhovormi s vybranými respondentmi. V príspevku uvádzame hlavné zistenia z vykonanej tematickej analýzy výpovedí respondentov v dotazníkoch a porovnávame ich vnímanie kurzov a workshopov s pôvodnými zámermi, s ktorými boli ich obsah a jednotlivé aktivity navrhnuté. Vyabstrahované hlavné výsledky a závery môžu byť inšpiráciou pre tvorcov pedagogických kurzov v rámci profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov aj na iných vysokých školách. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00157-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 258.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1