Počet záznamov: 1
The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method
Názov The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method Preklad názvu Hodnotenie úspešnej politickej kampane pomocou sledovania očí ako neuromarketingovej metódy Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 45-56. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Poznámky I-22-107-00 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * kampane volebné * politika * prezidenti Anotácia Dnes už niet pochýb o tom, že neuromarketing ponúka široké spektrum svojich nástrojov, pomocou ktorých môžu marketéri nastaviť efektívne marketingové kampane a optimalizovať náklady podnikateľov v súkromnom sektore, ako aj náklady v štátnom sektore, ktoré súvisia s tzv. politická agenda rôznych subjektov – či už predstaviteľov vlády, politických strán alebo rôznych kandidátov uchádzajúcich sa o verejné funkcie. Ambíciou tohto príspevku je poukázať na možnosti eye-trackingu pri hodnotení vizuálov politických kampaní a na základe týchto skutočností popísať rozdiely medzi pohlavím respondentov a ich vnímaním marketingových vizuálov v prezidentskej kampani. Súčasťou tohto príspevku je aj hodnotenie aktuálnej kampane prezidentky Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách SR 2019. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00158-006, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 491.5 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1