Počet záznamov: 1  

Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z

  1. Názov Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Pidíková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Pidíková Nikola
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924997

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha508.8 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.4 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.