Počet záznamov: 1
Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z
Názov Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z : diplomová práca Autorské údaje Nikola Pidíková, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Pidíková Nikola Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 79 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924997
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 508.8 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.4 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1