Počet záznamov: 1
Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era
Názov Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era Preklad názvu Faktory, ovplyvňujúce frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po Covid-19 Autorské údaje Tonino Pencarelli, Veronika Skerhakova, Denis Tirpák Autor Pencarelli Tonino Spoluautori Skerhakova Veronika Tirpák Denis Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-7]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381 DOI 10.54933/jmbrp-2023-15-1-1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá nákup * nákup elektronický * obchod * obchod elektronický * spotrebitelia * mladiství * správanie spotrebiteľa Anotácia Pochopenie hnacích síl online nakupovania je v dnešnom digitalizovanom svete kľúčové. Pandémia COVID-19 výrazne ovplyvnila nákupné správanie mladých spotrebiteľov a rýchlo zvýšila ich preferencie online nakupovania. Zistiťovanie, ktoré faktory ovplyvňujú frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po pandémii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 479.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1