Počet záznamov: 1  

Segmentácia trhu

  1. Názov Segmentácia trhu
    Autorské údajeDana Vokounová, Marína Korčoková, recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Olšavský František (Recenzent)
    Vilčeková Lucia (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2023. - 99 s. [4,88 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-5048-2
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá segmentácia trhu * spotrebitelia * báza dát * demografia * metódy * typológia * analýza zhluková
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00470-001, kópia plného textu
    DostupnosťPlný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.