Počet záznamov: 1  

Use of Artificial Intelligence in Category Management

  1. Názov Use of Artificial Intelligence in Category Management
    Preklad názvuVyužitie umelej inteligencie pri správe kategórií
    Autorské údajeMichal Jankovič
    Autor Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 56-64. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inteligencia umelá * manažment * maloobchod * zákazníci * optimalizácia
    AnotáciaTento článok poskytuje preskúmanie integrácie umelej inteligencie do správy kategórií a zdôrazňuje jej významný vplyv na maloobchodné operácie a stratégie. Štúdia sa zameriava na päť kľúčových oblastí: rozhodovanie založené na údajoch, zapojenie zákazníkov a personalizácia, optimalizácia dodávateľského reťazca, dynamická tvorba cien a analýza trendov na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00647-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.