Počet záznamov: 1
Zákazník chce v obchode vždy viac
Názov Zákazník chce v obchode vždy viac Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 75 (1-2) (2024), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * služby doplnkové * podpora predaja * maloobchod Anotácia Kamenná predajňa ako miesto, kam spotrebiteľ príde, nakúpi, čo potrebuje, a rýchlo odchádza, je už dávno prekonaný koncept. Dalo by sa povedať, že aj v maloobchode už dlho prebieha čosi ako globalizácia v malom. Pre to, aby obchodník neprišiel o zákazníka, je potrebné integrovať čo najviac služieb a tovarov. Dobitie kreditu v telefóne či platba poštových poukážok je dnes už na mnohých miestach štandardom. Aké doplnkové služby ešte ponúknuť zákazníkovi, aby obchodník držal krok s dobou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 75
článok
Počet záznamov: 1