Počet záznamov: 1  

Vplyv dizajnových prvkov na výkonnosť obsahovej reklamy

  1. Názov Vplyv dizajnových prvkov na výkonnosť obsahovej reklamy : diplomová práca
    Autorské údajeMartina Trnková, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Trnková Martina
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929421

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.