Počet záznamov: 1
Research on the Promotion Effect and Mechanisms of Digital Empowerment of Food Enterprises
Názov Research on the Promotion Effect and Mechanisms of Digital Empowerment of Food Enterprises Preklad názvu Výskum propagačného efektu a mechanizmov digitálneho posilnenia potravinárskych podnikov Autorské údaje Penglong Li, Xuan Ye Autor Li Penglong Spoluautori Ye Xuan Zdrojový dokument Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. Vol. 70, no. 2 (2024), pp. 60-72. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X DOI 10.17221/271/2023-AGRICECON Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá podnik agropotravinársky * Čína * potravinárstvo * digitalizácia * podnik Anotácia Na základe panelových údajov od roku 2010 do roku 2020 151 podnikov z oblasti potravín v Číne kótovaných na burze A, tento výskum používa model s pevným efektom na analýzu vplyvu digitálnej transformácie na celkovú produktivitu faktorov (TFP) v podnikoch súvisiacich s potravinami. Naše zistenia ukázali, že digitálna transformácia má pozitívny a významný katalytický účinok na zlepšenie TFP v podnikoch súvisiacich s potravinami. Test mechanizmu odhalil, že účinky digitálnej transformácie na úsporu nákladov a zvýšenie inovačnej kapacity prispeli k podpore zlepšovania TFP v týchto podnikoch. Naša analýza heterogenity navyše naznačila, že digitálna transformácia je účinnejšia pri zvyšovaní TFP v štátnych podnikoch (SOE) v potravinárskom priemysle, čo naznačuje, že SOE hrajú reprezentatívnu úlohu pri podpore pokročilej produktivity v rozvoji poľnohospodárstva. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2

článok
Počet záznamov: 1