Počet záznamov: 1
Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development
Názov Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development Preklad názvu Vzdelávanie ako jeden z cieľov Stratégie Európa 2020 a Agendy 2030 pre udržateľný rozvoj Autorské údaje Jana Maťašová, Emília Duľová Spišáková, Miroslava Barkóciová Autor Maťašová Jana EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF Spoluautori Duľová Spišáková Emília EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF Barkóciová Miroslava EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 144-156. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Poznámky A-24-107/0015-00. - KEGA 035EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelanie * vzdelávanie * vzdelávanie terciárne * Európa * Európska únia * ciele riadenia * stratégia hospodárska * rozvoj hospodársky Anotácia Zaoberanie sa problematikou vzdelávania v členských krajinách Európskej únie v kontexte stratégie Európa 2020 a Agendy 2030 pre udržateľný rozvoj. Komparácia vývoja miery predčasne ukončeného vzdelávania, odbornej prípravy a podielu osôb s ukončeným terciárnym vzdelaním na celkovom počte osôb vo veku 30 až 34 rokov v Európskej únii (so zameraním predovšetkým na krajiny V4) a identifikovanie rozdielov medzi mužmi a ženami v sledovanej oblasti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00407-014, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 556.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1