- Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová
Počet záznamov: 1  

Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová

  1. Názov Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová
    Autorské údajeTatiana Kapitánová
    Autor Kapitánová Tatiana
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 82 (3-4) (2025), s. 22-24. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá kvalita služieb * nákup elektronický * potraviny * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPribúdajú noví hráči, tí starí zlepšujú služby. Online nakupovanie potravín sa aj na Slovensku stáva dostupnejším a obľúbenejším. Napriek tomu, že jeho trhový podiel je stále nízky, pozitívny vývoj iných ukazovateľov naznačuje, že tento segment má potenciál na ďalší rozvoj. O všetkom rozhodne služba. Ak bude dostatočne kvalitná, presvedčí zákazníkov o tom, že nakupovať potraviny cez internet má v mnohých situáciách zmysel.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 82

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.