Počet záznamov: 1
Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová
Názov Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová Autorské údaje Tatiana Kapitánová Autor Kapitánová Tatiana Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 82 (3-4) (2025), s. 22-24. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá kvalita služieb * nákup elektronický * potraviny * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa Anotácia Pribúdajú noví hráči, tí starí zlepšujú služby. Online nakupovanie potravín sa aj na Slovensku stáva dostupnejším a obľúbenejším. Napriek tomu, že jeho trhový podiel je stále nízky, pozitívny vývoj iných ukazovateľov naznačuje, že tento segment má potenciál na ďalší rozvoj. O všetkom rozhodne služba. Ak bude dostatočne kvalitná, presvedčí zákazníkov o tom, že nakupovať potraviny cez internet má v mnohých situáciách zmysel. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 82
článok
Počet záznamov: 1