- Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence f…
Počet záznamov: 1  

Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland

  1. Názov Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland
    Preklad názvuFaktory úspechu kampane zameranej na equity crowdfunding. Empirické dôkazy z Poľska
    Autorské údajeMagdalena Swacha-Lech, Robert Kurek
    Autor Swacha-Lech Magdalena
    Spoluautori Kurek Robert
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : [vědecký časopis]. Roč. 28, č. 1 (2025), s. 82-97. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2025. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-5-024
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá crowdfunding * financovanie * zdroje finančné * akcie * trh kapitálový * úspech pracovný * Poľsko
    AnotáciaCieľom práce je vyplniť medzeru vo výskume identifikáciou determinantov úspechu equity crowdfundingu na základe empirických údajov. Článok skúma, či a ako vedomé využívanie nefinančných výhod spojených s equity crowdfundingom podnikateľmi ovplyvňuje úspech kampane v Poľsku. Výsledky ukazujú že, pravdepodobnosť úspechu kampane sa zvyšuje vnímaním equity crowdfundingu ako nástroja umožňujúceho získavanie znalostí o produktoch a trhu, zatiaľ čo využívanie tejto formy financovania najmä na získanie finančných prostriedkov nepriaznivo ovplyvňuje pravdepodobnosť úspechu kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.