Počet záznamov: 1
Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland
Názov Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland Preklad názvu Faktory úspechu kampane zameranej na equity crowdfunding. Empirické dôkazy z Poľska Autorské údaje Magdalena Swacha-Lech, Robert Kurek Autor Swacha-Lech Magdalena Spoluautori Kurek Robert Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : [vědecký časopis]. Roč. 28, č. 1 (2025), s. 82-97. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2025. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2024-5-024 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá crowdfunding * financovanie * zdroje finančné * akcie * trh kapitálový * úspech pracovný * Poľsko Anotácia Cieľom práce je vyplniť medzeru vo výskume identifikáciou determinantov úspechu equity crowdfundingu na základe empirických údajov. Článok skúma, či a ako vedomé využívanie nefinančných výhod spojených s equity crowdfundingom podnikateľmi ovplyvňuje úspech kampane v Poľsku. Výsledky ukazujú že, pravdepodobnosť úspechu kampane sa zvyšuje vnímaním equity crowdfundingu ako nástroja umožňujúceho získavanie znalostí o produktoch a trhu, zatiaľ čo využívanie tejto formy financovania najmä na získanie finančných prostriedkov nepriaznivo ovplyvňuje pravdepodobnosť úspechu kampane. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1