Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku

  1. SRŠŇOVÁ, Jana. Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 128 s. ISBN 80-225-1491-8
    Ohlasy:
    [4] NEMEČKOVÁ, Soňa. Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 285-289.
    [4] DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.