Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku
- SRŠŇOVÁ, Jana. Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 128 s. ISBN 80-225-1491-8
Ohlasy:
[4] NEMEČKOVÁ, Soňa. Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 285-289.
[4] DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2.
Počet záznamov: 1