Počet záznamov: 1  

Produkt i cena jako elementy marketingovej strategii dzialania banku.

  1. Názov Produkt i cena jako elementy marketingovej strategii dzialania banku.
    Preklad názvuProdukt a jeho cena ako prvky marketingovej stratégie bankovej činnosti.
    Autorské údajeW. Grzegorczyk
    Autor Grzegorczyk W.
    Zdrojový dokumentBank i kredyt. Roč. 22, č. 7-8 (1991), s. 17-21
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * bankovníctvo * marketing * politika cenová * výrobky
    AnotáciaTri druhy produktov vyplývajúcich z činností bánk a ich stratégia. Formovanie funkcie produktov. Zavedenie nových produktov na trh. Vytváranie sortimentnej štruktúry produktov. Marketing - mix a stratégia bankovej činnosti. Cenová politika.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.