Počet záznamov: 1
Produkt i cena jako elementy marketingovej strategii dzialania banku.
Názov Produkt i cena jako elementy marketingovej strategii dzialania banku. Preklad názvu Produkt a jeho cena ako prvky marketingovej stratégie bankovej činnosti. Autorské údaje W. Grzegorczyk Autor Grzegorczyk W. Zdrojový dokument Bank i kredyt. Roč. 22, č. 7-8 (1991), s. 17-21 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * bankovníctvo * marketing * politika cenová * výrobky Anotácia Tri druhy produktov vyplývajúcich z činností bánk a ich stratégia. Formovanie funkcie produktov. Zavedenie nových produktov na trh. Vytváranie sortimentnej štruktúry produktov. Marketing - mix a stratégia bankovej činnosti. Cenová politika. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1