Počet záznamov: 1  

Imidž štátu ako cestovného cieľa

  1. Názov Imidž štátu ako cestovného cieľa
    Autorské údajeM. Vanková
    Autor Vanková M.
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu. Roč. 29, č. 2 (1996), s. 64-72. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 1996. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * štát * ruch cestovný medzinárodný * propagácia * imidž * ponuka * dopyt
    AnotáciaTvorba pozitívneho image štátu v medzinárodnom cestovnom ruchu. Podstata image. Image vo vzťahu k ponuke a dopytu. Predpoklady utvárania pozitívneho image štátu. Využitie image cieľového miesta v propagácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.