Počet záznamov: 1  

Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie

  1. Názov Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie
    Autorské údajeP. Vladár, A. Galaski
    Autor Vladár P.
    Spoluautori Galaski A.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 7. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra
    Heslá združenia * AIM * výrobky značkové
    AnotáciaRozhovor s A. Galaskim, generálnym riaditeľom Európskej asociácie značkových výrobcov (AIM). Poslanie asociácie na Slovensku. Spotrebiteľský trh v rámci európskeho regiónu. Postavenie združení značkových výrobcov vo vzťahu k osobným reťazcom, prípadne združeniam reklamy a médií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.