Počet záznamov: 1  

Marketingová identifikace zákazníka

  1. SYSr031254
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230522102646.4
    100
      
    $a 19980506j m 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingová identifikace zákazníka $f Josef Gregor
    330
      
    $a Nový informačný systém Precision Retailing od firmy ICL Retail Systems. Jadrom systému Precision Retailing je COREMA (Consumer Relationship Marketing) - súbor služieb zameraných na podporu marketingových vzťahov k spotrebiteľom. Skúsenosti britských obchodných domov WH Smith so systémom Precision Retailing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122372 $1 011 $a 1210-6178 $1 200 1 $a Obchodník $e Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží $v Roč. 6, č. 2 (Únor 1998), s. 32
    610
    1-
    $a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187
    610
    1-
    $a systémy informačné interaktívne $9 eu_un_auth*h0006189
    610
    1-
    $a technológie informačné $9 eu_un_auth*h0006433
    610
    1-
    $a maloobchod $9 eu_un_auth*h0003176
    610
    1-
    $a retailing $9 eu_un_auth*h0005359
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a COREMA
    610
    1-
    $a ICL Retail Systems
    610
    1-
    $a Precision Retailing
    610
    1-
    $a WH Smith
    675
      
    $a 330.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000083 $x Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    700
    -1
    $a Gregor $b Josef $3 eu_un_auth*p0049369 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980506 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.