Počet záznamov: 1  

Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu

  1. Názov Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu
    Autorské údajeIvan Črep
    Autor Črep Ivan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 17. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * báza dát * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * spotrebitelia * nástroje marketingové * podpora predaja
    AnotáciaMožnosti ako sa správať na stagnujúcom trhu z pohľadu marketingovej komunikácie. Významným je direct marketing, presnejšie integrovaný databázový marketing. Možnosti, ktoré ponúka, ako ho správne aplikovať na akú cieľovú skupinu a čo je jeho prioritou. Frekventovaný pojem lojalita zákazníka. Zameranie na spotrebiteľa. Marketingová databáza. Budovanie lojality zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.