Počet záznamov: 1
Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu
Názov Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu Autorské údaje Ivan Črep Autor Črep Ivan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 17. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * báza dát * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * spotrebitelia * nástroje marketingové * podpora predaja Anotácia Možnosti ako sa správať na stagnujúcom trhu z pohľadu marketingovej komunikácie. Významným je direct marketing, presnejšie integrovaný databázový marketing. Možnosti, ktoré ponúka, ako ho správne aplikovať na akú cieľovú skupinu a čo je jeho prioritou. Frekventovaný pojem lojalita zákazníka. Zameranie na spotrebiteľa. Marketingová databáza. Budovanie lojality zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1