Počet záznamov: 1  

Značková politika jako faktor konkurenceschopnosti českých exportních firem

  1. Názov Značková politika jako faktor konkurenceschopnosti českých exportních firem
    Autorské údajeLudmila Štěrbová
    Autor Štěrbová Ludmila
    Zdrojový dokument Acta oeconomica pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 7, č. 1 (1999), s. 235-259. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá známky ochranné * ochrana autorstva * licencie * konkurencia * trh * ochrana právna * výrobky nové * marketing * značky výrobné * register obchodný * pôvod tovaru * Česko
    AnotáciaKoncepcia značkovej politiky v Českej republike. Vymedzenie pojmu a funkcie značky. Etapy značkovej politiky. Tvorba a identita značky. Grafické a slovné vyjadrenie značky. Stratégia značkovej politiky. Riadenie vývoja značky. Marketingová a právna ochrana. Likvidácia a prevod značky. Ochranná známka. Označenie pôvodu výrobku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.