Počet záznamov: 1
Porastie reklamný trh v roku 1999?
SYS r035793 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929100313.8 100 $a 19990816a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Porastie reklamný trh v roku 1999? $f Pavel Hapák 330 $a Vývoj slovenského reklamného trhu pre rok 1999. Recesia reklamného trhu. Model vývoja a rastu reklamného trhu na Slovensku. Objem reklamy v médiách. Úpravy regulovaných cien, miera inflácie, hrubý domáci produkt ap. - vplyvy na reklamný trh. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s123873 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $v Č. 7 (Júl 1999), s. 18-19 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 1999 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a situácia hospodárska $9 eu_un_auth*h0005707 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 610 1-
$a produkt domáci hrubý $9 eu_un_auth*h0005052 610 1-
$a prostredie ekonomické $9 eu_un_auth*h0005148 610 1-
$a správanie hospodárske $9 eu_un_auth*h0005921 610 1-
$a modely $9 eu_un_auth*h0003397 610 1-
$a recesia $9 eu_un_auth*h0005250 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Hapák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0006076 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990816 $g AACR2
Počet záznamov: 1