Počet záznamov: 1
Využívaní direct marketingu v praxi
Názov Využívaní direct marketingu v praxi Preklad názvu The Utilization of direct marketing in practice Autorské údaje Pavel Šmejkal Autor Šmejkal Pavel Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 16-17. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * nástroje marketingové * prieskum podnikateľský * direct mailing * internet * podpora predaja * telemarketing * komunikácia marketingová * adresnosť reklamy Anotácia Výsledky prieskumu zameraného na skúsenosti odborníkov s využívaním direct marketingových nástrojov. Preferované spôsoby komunikácie firiem s cieľovými skupinami spotrebiteľov. Spôsoby využívania adresných mailov, webových stránok a podpory predaja u českých firiem. Názory opýtaných na výhody a nevýhody direct marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 8-12
článok
Počet záznamov: 1