Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka

  1. Názov Spokojnosť zákazníka
    Autorské údajeAlexander Mateides
    Autor Mateides Alexander
    Zdrojový dokument Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 7, č. 2-3 (2000), s. 192-230. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * spotrebitelia * správanie * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychológia trhu * marketing * modely * teória obchodu * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaProblematika spokojnosti zákazníka v marketingovej teórii. Pojmy uspokojenie a spokojnosť zákazníka. Tímová práca, štýl riadenia a spokojnosť zákazníka. Očakávané a reálne komponenty spokojnosti zákazníka. Spokojnosť zákazníka ako emocionálna reakcia. Alternatívy správania sa zákazníka. Maslowova hierrarchia potrieb. Starostlivosť o zákazníkov. Správanie sa zákazníka (AIDA - Attention, Interest, Desire, Action).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.