Počet záznamov: 1  

Možnosti merania kvality služieb

  1. SYSr044070
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231003112306.2
    100
      
    $a 20020208a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti merania kvality služieb $f Helena Čierna
    330
      
    $a Dimenzie kvality služieb. Určenie kvality služieb. Meranie požiadaviek na kvalitu služieb. Vysoká kvalita služieb podniku v porovnaní s konkurenciou má pre podnik určité výhody.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006634 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 2, č. 1 (2001), s. 58-62 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2001
    541
    1-
    $a Possibilities of the quality of services measurement
    610
    1-
    $a služby $9 eu_un_auth*h0005745
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a podnik $9 eu_un_auth*h0004270
    610
    1-
    $a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $a Čierna $b Helena $3 eu_un_auth*p0068296 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020208 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.