Počet záznamov: 1
Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie
SYS r048639 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929113721.1 100 $a 20030506a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie $f Jaroslava Vaculčiaková 330 $a Ťažkosti pri hodnotení aktivít Public relations /PR/. Metódy pri hodnotení PR. Advertising value - nástroj na hodnotenie PR aktivít. Stanovenie relevantných a merateľných komunikačných cieľov - základ úspechu hodnotenia PR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052843 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v pr. k č. 4 (apríl 2003), Stratégie plus (2003), s. 8-9 $1 210 $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $a Bratislava $d 2003 610 1-
$a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220 610 1-
$a nástroje marketingové $9 eu_un_auth*h0003627 610 1-
$a práca s verejnosťou $9 eu_un_auth*h0004711 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Vaculčiaková $b Jaroslava $3 eu_un_auth*p0074218 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030506 $g AACR2
Počet záznamov: 1