Počet záznamov: 1  

Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie

  1. SYSr048639
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929113721.1
    100
      
    $a 20030506a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie $f Jaroslava Vaculčiaková
    330
      
    $a Ťažkosti pri hodnotení aktivít Public relations /PR/. Metódy pri hodnotení PR. Advertising value - nástroj na hodnotenie PR aktivít. Stanovenie relevantných a merateľných komunikačných cieľov - základ úspechu hodnotenia PR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052843 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v pr. k č. 4 (apríl 2003), Stratégie plus (2003), s. 8-9 $1 210 $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $a Bratislava $d 2003
    610
    1-
    $a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220
    610
    1-
    $a nástroje marketingové $9 eu_un_auth*h0003627
    610
    1-
    $a práca s verejnosťou $9 eu_un_auth*h0004711
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Vaculčiaková $b Jaroslava $3 eu_un_auth*p0074218 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030506 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.