Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing Autorské údaje Hans Christian Weis Autor Weis Hans Christian Vydavateľské údaje Ludwigshafen : Friedrich Kiehl Verlag , 2007. - 618 s. Vydanie 14. völlig überarb. und aktual. Aufl. Edícia Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft ISBN 978-3-470-51374-4 (na obale) , 978-3-470-51274-7 , 3-470-51274-4 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * správanie spotrebiteľa * modely * nástroje marketingové * organizácia * plánovanie * stratégia marketingová * výskum trhu * experimenty * testy * prognózy * informácie * produkty * sortiment * tvorba cien * rabat * politika finančná * distribúcia * logistika marketingová * komunikácia marketingová * kontroling Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 820672
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 820672 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1