Počet záznamov: 1
Imidž miesta nákupu
Názov Imidž miesta nákupu Autorské údaje Kornélia Richterová Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 81-86. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * predajne * nákup * imidž * tovar * ceny * personál * správanie spotrebiteľa * prieskum informačný * internet Anotácia Identita maloobchodnej predajne. Meranie imidžu predajne. Deväť dimenzií hodnotenia predajne. Výsledky prieskumu nákupného správania 118 respondentov - spotrebiteľov. Kritériá hodnotenia virtuálnej predajne. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01525-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1