Počet záznamov: 1
Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi
Názov Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi Autorské údaje Kamila Valkovcová Autor Valkovcová Kamila Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. S. 1-10. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * komunikácia marketingová * riadenie podľa cieľov Anotácia Podstata procesu marketingového plánovania a identifikácia hlavných bariér a problémov, ktorým musia podniky čeliť pri uplatňovaní marketingového plánovania v praxi. Význam a výsledky marketingového plánovania. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1