Počet záznamov: 1
Reklama - fenomén komunikačného mixu
Názov Reklama - fenomén komunikačného mixu Autorské údaje Bohuslava Mihalčová, Anna Vistánová Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Vistánová Anna EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Zdrojový dokument Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. S. 508-515. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * metódy propagačné * objekty reklamy * psychológia reklamy * trh reklamný * adresnosť reklamy Anotácia Dôležitým atribútom marketingu predaja je reklama, ktorej podstata by mala spočívať v predaji toho, čo sa propaguje, inak stráca účel. Filozofia reklamy, zmeny a nástrahy rôzneho charakteru, ktoré priniesol vedecko-technologický rozvoj. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01114-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1