Počet záznamov: 1
Význam distribučných partnerstiev v podnikaní
Názov Význam distribučných partnerstiev v podnikaní Súbežný názov The Importance of distribution pertnerships in business Autorské údaje Martin Moravčík Autor Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 3 (2014), s. 14-24. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá distribúcia * kanály distribučné * kooperácia * spolupráca podnikov * partnerstvo verejno-súkromné * franšíza * koncesie * licencie * maloobchod Anotácia Charakteristika distribučného kanála. Kooperácia a partnerstvá v distribučnom kanáli. Kooperačné formy podnikov. Moc v distribučných kanáloch. Konflikty a ich riešenie. Realizácia kooperačných vzťahov spoločnosti Tesco a Bird Eye Wall`s v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00943-003, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1