Počet záznamov: 1
Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami?
Názov Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami? Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 6. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní, 19. června 2019, Praha. S. 16-27 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2019 ; Ekonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní / Helísek Mojmír ; Klesla Arnošt. ISBN 978-80-7408-190-3 Poznámky Príloha Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá spotrebitelia * kultúra * Európska únia * správanie spotrebiteľa * nákup * produkty Anotácia Skúmanie miery spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách Európskej únie v kontexte kultúrnych dimenzií. Význam pojmu kultúra. Dimenzie a ich vplyv na spotrebiteľské etnocentrické tendencie. Prepojenie jednotlivých kultúrnych rozmerov na spotrebiteľský etnocentrizmus. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00105-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 432.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1