Počet záznamov: 1
Twitter jako významný nástroj komunikace
Názov Twitter jako významný nástroj komunikace Súbežný názov Twitter as an Important Communication Tool Preklad názvu Twitter ako významný nástroj komunikácie Autorské údaje Jan Synek Autor Synek Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá siete sociálne * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * prostredie virtuálne * nástroje marketingové * vzťahy so zákazníkmi * Česko Anotácia Twitter ako marketingový prostriedok popri iných sociálnych sieťach ako Facebook či Instragram. Postavenie Twitteru v marketingovom mixe v Českej republike. Výhody Twitteru oproti ostatným sociálnym sieťam. Používanie Twitteru v praxi na príklade firmy Alza (Alza.cz). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
článok
Počet záznamov: 1