Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí
Názov Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí Autorské údaje Nikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris Autor Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 181-192 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá deti * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá * gramotnosť Anotácia Vývoj reklamnej gramotnosti u detí a ako používanie médií deťmi a ich prístup k reklamám určuje ich nákupné správanie. Vývin detí a teória mysle. Reklamné techniky využívané v médiách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00414-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 583.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1