Počet záznamov: 1  

Marketing územia

  1. Názov Marketing územia
    Preklad názvuMarketing places
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 23-28. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing územia * mestá * obce * rozvoj územný * imidž
    AnotáciaPodstata a špecifiká marketingu územia a mestského marketingu. Koncepcia marketingu územia. Výhodnosť a opodstatnenosť uplatňovania marketingu v živote miest a obcí. Špecifikum marketingového mixu mesta. Imidž - obraz a jedinečnosť územia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00465-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.