Počet záznamov: 1  

Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice

  1. SYS0003467
    LBL
      
    01578naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231004104305.8
    100
      
    $a 20040121a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice $f aut. Jiří Hofman, Petra Skálová
    330
      
    $a Názory autora na niektoré praktiky v reklame. Proces ovplyvňovania zákazníka. Kupujúci pod tlakom poblúznenia z reklamy. Výdaje firiem na reklamu, plytvanie zdrojmi na reklamu - otázky významu a nevyhnutnosti reklamy. Etika v ekonómii a ekonomike. Niektoré definície etiky podnikania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052448 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e odborný ekonomický časopis $d economics and management $v Roč. 6, č. 2 (2003), s. 81-84 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta $d 2003
    541
    1-
    $a <A> Note on the ethics in the advertisement, in the economy, and in the economics
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002364 $a hospodárstvo trhové
    675
      
    $a 17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000025 $x Etika. Morálka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050784 $a Hofman $b Jiří $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001383 $a Skálová $b Petra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040121 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.