Počet záznamov: 1
Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice
SYS 0003467 LBL 01578naa$$2200289$$$450$ 005 20231004104305.8 100 $a 20040121a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice $f aut. Jiří Hofman, Petra Skálová 330 $a Názory autora na niektoré praktiky v reklame. Proces ovplyvňovania zákazníka. Kupujúci pod tlakom poblúznenia z reklamy. Výdaje firiem na reklamu, plytvanie zdrojmi na reklamu - otázky významu a nevyhnutnosti reklamy. Etika v ekonómii a ekonomike. Niektoré definície etiky podnikania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052448 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e odborný ekonomický časopis $d economics and management $v Roč. 6, č. 2 (2003), s. 81-84 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta $d 2003 541 1-
$a <A> Note on the ethics in the advertisement, in the economy, and in the economics 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002364 $a hospodárstvo trhové 675 $a 17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000025 $x Etika. Morálka 700 -1
$3 eu_un_auth*p0050784 $a Hofman $b Jiří $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001383 $a Skálová $b Petra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040121 $g AACR2
Počet záznamov: 1