Počet záznamov: 1  

Stratégia rozvoja slovenského priemyslu a jej dopad na priemyselnú politiku so zohľadnením prípravy na vstup do EÚ

  1. Názov Stratégia rozvoja slovenského priemyslu a jej dopad na priemyselnú politiku so zohľadnením prípravy na vstup do EÚ
    Autorské údajeMiloslav Rosenberg, Jana Pásztorová
    Autor Rosenberg Miloslav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Pásztorová Jana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Slovenská ekonomika v európskom integračnom procese : (problémy a predpoklady riešení) : (záverečný výstup výskumnej úlohy inštitucionálneho grantu OF 0150/00). S. 18-52. - Bratislava, 2002 / Zorkóciová Otília ; Rosenberg Miloslav ; Obchodná fakulta EU Katedra medzinárodného obchodu. ISBN 80-225-1627-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.45 - Priemysel. Ekonomika priemyslu
    Heslá politika priemyselná * priemysel * konkurencieschopnosť * priemysel strojársky * elektrotechnika * priemysel chemický * priemysel farmaceutický * priemysel drevársky * priemysel nábytkársky * priemysel papiernický * priemysel celulózový * priemysel ľahký * Slovensko * Európska únia
    AnotáciaCiele a základné princípy priemyselnej politiky SR. Konkurencieschopnosť priemyslu SR - podmienka integrácie do EÚ. Vývoj priemyslu SR do roku 2004 podľa jednotlivých odvetví. Strojársky priemysel, elektrotechnický priemysel, chemický a farmaceutický priemysel, drevársky, nábytkársky a celulózovo - papierenský priemysel, ľahký priemysel - silné a slabé stránky jednotlivých odvetví.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    URLhttp://www.cms-cma.cz/cms-casopis-marketing-komunikace/
    DatabasePERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (568) - ARTICLES
    (1) - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    ReferencesSúborný záznam: použite odkaz na záznam čísla alebo zväzku
    Numbers2024: 1, 2, 3
    2023: 1, 2, 3, 4
    2022: 1, 2, 3, 4
    Bunches2021: 1-4
    2020: 1-4
    2019: 1-4
    2018: 1-4
    2017: 1-4 + 1príl.
    2016: 1-4
    2015: 1-4
    2014: 1-4
    2013: 1-4
    2012: 1-4
    2011: 1-4
    2010: 1-4
    článok

    článok

    Title
    Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti
    Issue dataISSN
    1211-5622 (print)
    Note
    [Do r. 2023 ročníky vydaných čísiel nasledovali podľa pôvodného názvu "Marketing". Od r. 2024 nasledujú podľa názvu Marketing & komunikace]. - Spracovaný v EKO-INDEX 1995-
    Before as
    Marketing
    Numbering
    Roč. 1, č. 1 (1996)-Roč. 33, č. 4 (2023), Roč. 29, č. 1 (2024) -
    Periodicity
    4x ročne
    Years of Consumption
    1995-
    Years of Storage
    uchovávame trvale vo fonde SEK
    Document kind
    časopisy
    Language
    Czech
    Country of Edition
    Czech Republic
    systematics
    339.138 - Marketing
    KeywordsURLDatabase
    PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    References
    (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (568) - ARTICLES
    (1) - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    References
    Súborný záznam: použite odkaz na záznam čísla alebo zväzku
    Numbers
    2023: 1, 2, 3, 4
    2022: 1, 2, 3, 4
    Bunches
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.