Počet záznamov: 1  

Globalizace a marketing - realita a mýty

  1. Názov Globalizace a marketing - realita a mýty
    Autorské údajeJaroslav Světlík
    Autor Světlík Jaroslav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 3 (2004), s. 4-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * marketing globálny * médiá * telefón mobilný * reklama * značky výrobné
    AnotáciaPrejavy globalizácie v oblasti marketingu. Globálne segmenty zákazníkov. Globálne médiá. Konvergencia spotreby a potrieb. Štandardizácia reklamy. Globálne značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.