Počet záznamov: 1
Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov
Názov Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov Preklad názvu Measurable features of quality in logistic transport chain of passengers trains Autorské údaje Jozef Majerčák Autor Majerčák Jozef Spoluautori Bartošová Viera Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 4 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 656.2/.4 - Železničná doprava Heslá kvalita * služby dopravné * preprava * doprava verejná * doprava osobná * doprava železničná osobná * reťazce logistické * systém riadenia kvality Anotácia Definovanie kvality služieb. Podľa Návrhu európskej normy kvality služby vo verejnej doprave N 75 je kvalita služby definovaná ako súbor kritérií kvality a príslušných opatrení, za ktoré je poskytovateľ služby (subjekt, ktorý uplatňuje súlad) zodpovedný. Kvalitu je nutné chápať ako komplexný ukazovateľ. Jednotlivé úrovne kvality: Hľadaná kvalita služby. Cieľová kvalita služby. Poskytovaná kvalita služby. Vnímaná kvalita služby. S kvalitou služieb súvisí kvalita prepravy. Pojem kvalita prepravy osôb. Pojmy súvisiace s kvalitou. Model systému manažérstva kvality, ktorý bol vytvorený vo Švédsku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1