Počet záznamov: 1  

Virální marketing

  1. Názov Virální marketing
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 40, č. 6 (Červen 2005), s. 44-46. - Praha : Economia, 2005. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá marketing * reklama * technológie komunikačné * technológie informačné * spoty reklamné * trh reklamný * kampane reklamné * internet
    AnotáciaPojem a princíp virálneho marketingu. Metódy a techniky virálneho marketingu. Hlavný rozdiel medzi virálnym a televíznym spotom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.