Počet záznamov: 1
Recept na úspech: Značka musí byť zábavná
Názov Recept na úspech: Značka musí byť zábavná Autorské údaje Soňa Zverková Autor Zverková Soňa Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike : je súčasťou svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 13, č. 143 (26. júla 2005), s. 9. - Bratislava : Ecopress, 2005. ISSN 1335-4701 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * reklama * marketing * médiá * spotrebitelia Anotácia Najhodnotnejšie značky sveta. Koniec budovania imidžu značky prostredníctvom masmédií .Hľadanie nových reklamných kanálov. Nová generácia značiek. Snaha urobiť značku zábavnou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 101-150
článok
Počet záznamov: 1